maandag 18 april 2016

Our Beautiful World ~ Books

Welkom!
~~~~~
Welcome!


Woord van de Week bij:
~~~~~
 Word of the Week at:


is

Books  ~  Boeken

***


Van alle boeken die ik nog heb, is dit het oudste en mij het dierbaarste:
het missaal van mijn vader, dat hij in 1936 kreeg van zijn peetoom en -tante,
bij gelegenheid van zijn Plechtige Communie
en 
dat na zijn overlijden in 1997 in mijn bezit gekomen is.



Sinds wanneer het veertje in de rug steekt en van welke vogel het afkomstig is, 
ik heb geen idee.
Het zal ongetwijfeld van bijzondere betekenis voor 'Pa Piet' geweest zijn.



Bidprentjes en bladwijzers zijn prima bewaard gebleven,
maar van het leeslint rest nog slechts een centimeter of zeven; het haalt net het midden van een bladzijde.
Geen wonder...na zestig jaar intensief gebruik.


***


Een mooie week gewenst
en
graag tot ziens!
~~~~~
Thanks for stopping by.
May you all have a beautiful week.
Cheers!


Jeanneke

*


OBW
http://our--beautiful--world--365.blogspot.nl/



4 opmerkingen:

  1. Dat is bijzonder, daar moet je heel zuinig op zijn.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful photo and tribute! So much of a person is contained in their Bible. I carried my Grand Fathers at my wedding as did all of my cousins. I have no idea where it is now, wish I did. Thank you for sharing, think of you often.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for sharing in Our Beautiful World!AriadnefromGreece!

    BeantwoordenVerwijderen