maandag 13 april 2015

Mazzelaar die ik ben

Welkom!


Toen Karen op haar blog een aantal van haar zelfgemaakte fotokaarten ging verloten,
heb ik me opgegeven om een kansje te wagen.

Laat ik nou ook nog een setje winnen!
Met mijn neus in de boter, het geluk aan mijn zijde;
ben ik dan een mazzelaar of niet?

Afgelopen zaterdag kwam het, zo simpel en mooi verpakt,
binnen in Huize Zondagssteek.


En dit zijn de zes dubbele kaarten:


Wat zijn ze leuk en wat is het een verrassing; ik ben er erg blij mee!

***


Fijne avond  en tot ziens maar weer!


Jeanneke

*

10 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely group of cards. Your are fortunate indeed. I so admire someone with such outstanding talent with a camera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige collectie kaarten heb je gekregen, zo leuk om er over te puzzelen wie je welke kaart zou kunnen sturen (als je het doet...gewoon zelf houden is ook niet gek).
    echt genieten, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met recht, echt en bofkont. Je verdient het.
    De kaarten zijn erg mooi, ik zou er eerst lekker van genieten en daarna eens bedenken wie ik daar eens blij mee kan maken.
    Geniet eerst maar lekker zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten, gefeliciteerd, soms mag je zo iets wel eens overkomen
    Fijne dag vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten. Leuk om te winnen. Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je gewonnen kaarten. Ze zien er inderdaad heel mooi uit.
    Dit word voor jouw dubbel feest.
    Jij hebt ze gewonnen en het is net een bijna net zo'n fijn gevoel om iemand zo'n mooie kaart te mogen sturen.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten en mazzel? Ik zou zeggen, het valt je toe. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am so happy the cards found their way across the ocean and into your home, Jeanneke! xo

    BeantwoordenVerwijderen