zondag 1 juni 2014

De laatsten zullen de eersten zijn ~ The last shall be first


Welkom!
~~~
Welcome!



Om het mezelf deze keer maar een beetje makkelijk te maken voor wat betreft het aanwijzen van de winnaar van de lapjes in mijn Give Away, 
heb ik me laten leiden door het gezegde:
"De laatsten zullen de eersten zijn".

En dat betekent, dat degene die zich als laatste aanmeldde
de envelop met de lapjes komende week in de bus, of op de mat zal vinden.

Nummer 28  en laatste in de rij is:

Toos de Koster
uit 
Terneuzen.

Hartelijk gefeliciteerd, Toos!
Ik hoop, dat je de lapjes met plezier zult kunnen gebruiken.
Als je mij je adres laat weten, doe ik per kerende post de lapjes de deur uit.



To avoid putting much effort to designate a winner of the batik scraps in my Give Away 
I held on to the saying:
"The last shall be first".


Which means that the last, 28th., subscriber will find the scraps in her mailbox or on her doormat next week.

And the lucky lady is:

Toos de Koster
from Terneuzen
 in 
The Netherlands.

***



Ik ga een beetje opruimen na een allereerste logeerpartijtje 
 van Heerlijk Ventje
bij
de OJEES 
in 
Huize Zondagssteek
:>)

We hebben er allemaal van genoten en aan het eind van de ochtend 
hebben we hem op de fiets terug naar huis in Oosternijkerk gebracht, 
wat op zich ook alweer een genot was.

***



Een goede, gezellige zondag gewenst en graag tot ziens!
Er hangen verrassende dingen in de lucht boven Dokkum.
Daarover van de week waarschijnlijk meer...

Jeanneke

*


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd, Toos uit Terneuzen, veel plezier met de lapjes.
    Jullie hebben lekker genoten van de logeerpartij van heerlijk ventje.
    Nog een fijne dag .

    Groetjes Leon10

    BeantwoordenVerwijderen