maandag 8 april 2013

De afmaker - The finishing touch


Welkom!
~~~~~~
Welcome!



Morgen is de laatste les van de Sampler cursus en tot mijn grote voldoening kan ik mijn Sampler helemaal af meenemen.


Tomorrow will be the final lesson of the Sampler course and it is with joy and contentment 
that I can show mine to Jellie and my quilting friends.

***



Dieneke heeft voor mij een prachtig etiket geborduurd, dat ik er gisteren opgenaaid heb.


De data op het etiket zijn die van de eerste en de laatste les van de cursus.




The beautiful label was embroidered by Dieneke, showing the dates of the course's start and finish.

***



Ook nog maar even een foto van de achterkant, wapperend aan de lijn, na de wasbeurt met drie colour catchers, die ik er niet voor niets bij gedaan had!


I thought it would be nice to show a picture of the back as well,
  drying in the wind, after a quick and gentle wash with three sheets to prevent colour bleeding.
And two of them came out fully coloured!

***



Fijne avond.
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your day or evening.
Cheers!


Jeanneke

*

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi ponkstuk heb je gemaakt. Daar mag je trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onvoorstelbaar hoeveel je in een korte tijd maakt.Deze is ook weer ontzettend mooi.
    Veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooooooooi!!!
    Hoe krijg je dat toch allemaal zo snel voor elkaar????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeanneke, it is absolutely lovely!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn om hem klaar mee te kunnen nemen naar de laatste les,...
    Je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij super mooi geworden echt een pronkstuk zegt Hans ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjonge,wat mooi geworden en veel doorgequilt ook en in korte tijd!
    Dat lukt mij alleen met kleine quilts-zucht.Je hebt toch niet ergens een dienstmeisje/butler verstopt die het huishouden doet?(lol)
    Geniet van je quilt en morgen van de les.
    gezellige avond
    groetjes,Truus uit drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend, wat mooi gedaan. Rij ik vanmiddag in Dokkum, zie ik die mooie krans aan de deur hangen, precies dezelfe, in het echt nog veel leuker dan op de foto. Wat stond het leuk. En ik weet nu vast waar je woont want er zullen toch niet meer gemaakt zijn van deze in Dokkum? groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is deze quilt mooi zeg!!
    De achterkant is het ook waard om mee te pronken.
    Zo'n was wil ik ook wel bij aan de lijn zien hangen. Hahaha...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie prachtig zeg. Hele mooie kleuren ook. Je gaat als een speer zeg.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend!!!!! Prachtige kleuren en blokken!Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ja, hij is echt prachtig hoor. Knap dat hij af is, lekker gedroogd in de wind. heerlijk toch!!!
    Weer iets af.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It's beautiful Jeanneke. I'm glad you used the color catcher sheets - sounds like they kept your fabrics from bleeding and ruining such a beautiful piece. Your quilting is lovely - thanks for showing the back too.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig geworden en toch maar mooi gelukt met je vlerk! LOL! Nu van mij krijg je applaus! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is hij mooi geworden. Je bent echt een doorzetter hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat moet je een voldaan gevoel hebben gehad toen je het mooie etiket op je sampler naaide. Je kunt zien dat de quilt met veel zorg gemaakt en gequilt is. Het is een heel mooi geheel geworden. Hopelijk val je nu niet in een "zwart gat" en staat er weer een of ander spectaculair project op stapel.
    Hartelijke groet,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met dit prachtige resultaat: je quilt is af nog voor de laatste cursusdag mét label en al! Mijn complimenten voor je snelle werk en het mooie resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is mooi geworden hoor. En nu al helemaal klaar is een prestatie. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beetje laat maar dat is niet erg, Wat is je Sampler mooi geworden. Je hebt deze ook best wel snel gemaakt vind ik.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen