donderdag 17 mei 2012

Blijvende (?) Zorg - Continued (?) Care

Welkom!
~~~~~
Welcome!


 Om mijn stem te laten horen in de acties voor het voortbestaan van ziekenhuis De Sionsberg in Dokkum, heb ik  een 'Red De Sionsberg' - bal gemaakt, die ik symbolisch opgooi richting dames en heren politici en andere 'beleidsmakers', met het verzoek die bal toch alstublieft hoog en in de lucht te houden.
Met andere woorden:
Laat De Sionsberg blijven!


To support actions to save 'De Sionsberg' Hospital in Dokkum, I made this ball.
My request to ministers and managers is:  
keep this 'Save De Sionsberg' - ball rolling!
  
*******

 Een fijne dag gewenst en tot ziens.
Groetjes!
~~~~~
Hope you'll have a wonderful day.
Cheers!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi symbool zo, en een schitterende bal
    Fijne Hemelvaartsdag liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk de echte Friese stof die je gebruikt hebt. Als ik weer eens in jouw provincie kom heb ik wat om naar te gaan zoeken.

      Fijne dag groetjes Ria V.

      Verwijderen
  2. Blijf het een hele leuke bal vinden en ik wens je heel veel succes met je actie.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je actie! Het zou een heel verlies voor Noordoost-Friesland zijn als de Sionsberg zou sluiten!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen