donderdag 22 december 2011

Kerst - blog - vakantie / Christmas - blog - break


Vandaag neem ik een paar dagen vrij, om mij op Kerstmis voor te bereiden. 
Op 26 december ben ik weer present; dan zal ik ook berichten over de Kerstruil, waaraan ik heb meegedaan.
~~~~~
 I decided to take a Christmas - blog - break to take my time preparing for Christmas. 
I'll be back on December 26th., posting about the Christmas swap I joined, too.


Van harte wens ik iedereen een heerlijke Kerst , met Vrede en Vreugde in Hart en Huis.
~~~~~
 Wishing you all a very Merry Christmas; may there be Peace and Joy in your Hearts and Homes.


Lieve groeten!
 ~~~~
 Blessings!

7 opmerkingen:

  1. Merry Christmas and a Blessed New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je hele fijne kerstdagen en tot gauw in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jou en jouw gezin goede kerstdagen en een gelukkig,creatief, maar vooral gezond 2012.
    Hartelijke groet,
    Els G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen