maandag 2 februari 2015

Hartlapswap en Siggy

Welkom!

Sheila organiseerde een Valentine's Fabric Postcard Swap
 en 
ik deed mee
 :>)

Deze, met recht, hartlap kreeg ik toegestuurd door
Linda in Canada.
Ik vind hem prachtig en ben er heel blij mee!


En zo worden originele Fabric Postcards bij voorkeur verzonden:



*

Voor Sunny in de Verenigde Staten maakte ik deze:


Hij is een scheetje beef beetje scheef geworden;
dat kwam door de scheve bedrukking van de stof.
Om de kaart dan maar scheef af te snijden, vond ik geen doen.

*

Zo'n Swap is ontzettend leuk om aan mee te doen en 
zo'n Valentijns Swap is voor mij extra leuk, 
want 14 februari is vóór alles mijn
verjaardag.
Dit jaar ook nog eens exxxtra bijzonder,
omdat ik 60 jaar hoop te worden.

Naast de prachtige kaart die ik van Linda ontving, 
kwamen er tot nu toe ook nog een stuk of zes van andere deelneemsters aan de Swap, speciaal voor mijn verjaardag.
Had Sheila ook eventjes geregeld.
Is dat niet leuk?

Dat moois laat ik op mijn verjaardag zien.

***


Siggies ruilen doe ik ook met ontzettend veel plezier.
Van Annie ontving ik dit unieke leukerdje


Nummer 425 in mijn verzameling.

***


Een fijne avond gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*


7 opmerkingen:

  1. Je wordt echt niet vergeten, jij. Wat leuk allemaal.
    Ik moet ook weer eens aan mijn siggyruil.
    Groetjes Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk. en aardig daar mijn maaksel op jou blog.
    Vandaag een naar Duitsland gestuurd
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So nice to see your postcards , they are lovely , thanks for sharing them with us and thanks for participating in this little swap :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So glad you liked the little card I sent to you. It was such fun! So happy to have you for my partner. Sheila's swaps are so much fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch leuk allemaal, je bent nog lekker bezig! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. First-time knitters and those new to the craft often start with a pattern like the garter stitch scarf. This simple pattern is quite basic in that is requires only the knit stitch. nordlys garn

    BeantwoordenVerwijderen