maandag 27 oktober 2014

Mag ik nog even? Vanmiddag...



...tussen Broeksterwoude en De Valom
viel ik van verrassing bijna van mijn fiets,
toen ik dit in de berm aan de slootkant naast het fietspad zag staan.
Ik was er al voorbij gescheurd, want ik  houd wel van een beetje tempo, 
maar snel in de remmen en rechtsomkeert gemaakt.


Fototoestelletje had ik meegenomen op mijn toertje door de 
Dongeradeelse en Dantumadeelse dreven.


Dit moois vond ik echt geknipt om een beeld te geven
van deze schitterende oktoberdag.


Het schijnt de warmste oktobermaand ooit te zijn.
 Met voor de komende dagen ook nog goede weersvooruitzichten.

Zou er ook zoiets mogelijk zijn als de warmste novembermaand?
Ik houd me aanbevolen!

***


Fijne avond!


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Prachtfoto. Kabouter Spillebeen was zeker ook net op pad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What gorgeous mushrooms! And I see you have wild blackberries too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hè, echt rood met witte stippen en zo groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet ook maar wat meer naar de straat en berm kijken als ik rond fiets. Heb hier alleen nog van die grote witte exemplaren gezien.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's en wat is de herfst een schitterend jaargetijde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! What a perfect day to be out for a ride and enjoy God's creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. As a passionate admirer of the humble fungus your photo's are wonderful! Beauty in nature. So glad you captured them, a beautiful November would be such a gift. Not likely here but one can dream, yes?

    BeantwoordenVerwijderen