woensdag 4 juni 2014

Triptip


Welkom!


Behoefte aan een leuke trip?
Dan heb ik hier een goeie tip!

In het Winkelcentrum van Damwoude
wordt op 21 juni een happening gehouden.
Van elf tot vijf kunt u terecht
of u nou uit Aalsum komt, of Zwijndrecht.

Een hele groep quiltende vrouwen
steekt de handen uit de mouwen
en doet al quiltend vrolijk mee
aan deze Quilt In Public Day.

Maar daarmee is het nog niet klaar,
want gedurende het hele jaar
worden voor de Voedselbank Damwoude
de collectebussen  opgehouden.

Het is dan ook met veel gevoel
voor quilten en het Goede Doel
dat zij met naald en draad en scharen
 donaties hopen te vergaren.

Welkom bent u met zijn allen!
Het zal u meer dan goed bevallen.

Van harte geef ik u de gouden tip:
kom naar Damwoude  voor een dagje QUIP!




***




Graag tot ziens!
Groetjes!


Jeanneke

*




1 opmerking:

  1. Beste Jeanneke, Door toevallig over uw Zondagsteek te " vallen" is er bij mij iets wakker geworden. Zo'n 7jaar geleden was ik stilaan gestopt met patchwork, mijn prettigste bezigheid, maar plots krijg ik bijna tranen in mijn ogen als ik al die mooie quilts zie en de verhalen er rondt ; dit geeft mij het gevoel dat ik toch niet helemaal alleen ben.
    Ik ontdek dat ik moet verder gaan waar ik gebleven was, na een aantal slechte jaren terug aan de goed beginnen. Terwijl ik hier schrijf naar U wordt ik vrolijk als ik denk, ik ga terug Quilten, JOEPIE.
    Dus , Zondagsteekje, hartelijk bedankt om al dat moois en vrolijk , gezellig nieuws met ons te willen delen

    BeantwoordenVerwijderen