donderdag 12 juni 2014

Alle dagen feest...


...lijkt het tegenwoordig wel in de agenda van Mevrouw Zondagssteek.

Zo was ik vandaag op stap naar Dronrijp, naar een schoolvriendin van de MMS
 op het (toen nog Sint) Maartenscollege in Haren.

Met de bus was ik er in een dik uur en we hebben het een paar uurtjes bar gezellig gehad.
Zij is de enige uit mijn middelbareschooltijd met wie ik nu, na 42 jaar (oef...)
nog contact heb.
Geweldig leuk en het doet ons allebei bijzonder goed.

***


Dan staat er voor morgen ook weer een feest in mijn agenda; nou ja, eigenlijk geen feest, maar een compleet
Festival 




Het feest begint morgen vroeg, als Jellie me ophaalt en we op weg gaan naar Warffum, 
waar zij met haar Quiltkoffer in de Op Roakeldaishal op de textielbeurs staat.
Het belooft ook een feest van kennismaking en weerzien met een aantal mensen te worden,
om over de festival tour door de dorpen nog maar te zwijgen.

***



Nu moet ik echt als een speer de keuken in.
Vandaag serveer ik:

Kip
 (had ik al gebraden voordat ik vandaag de gebraaien haan uit ging hangen)

 met 

bloemkool 
( zonder papje dit keer )

en 

gebakken krielaardappeltjes.

Lekker smakelijk, lekker feestelijk en lekker snel klaar :>)

***



Een fijne avond gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*





7 opmerkingen:

  1. Leuk! Wij gaan twee dagen, maar dan de zaterdag en zondag. Ik ben erg nieuwsgierig, ben er nog niet eerder geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al naar Groningen. Wat leuk, wat leuk. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En..... hoe was het in Warfum, ik hoor alleen maar hele positieve geluiden. HOpelijk kom je ook nog met een leuk verhaal.
    Heerlijk, alle dagen feest!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was leuk je even te zien in Warffum, hoop dat jij en Maaike en haar man een gezellige dag hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen