zaterdag 1 februari 2014

Draadjes...

... van allerhande soort vormen met elkaar de rode draad in mijn dagen.


Zo zijn daar de borduurdraadjes...





... En de haakdraadjes.

Enthousiast aangehaakt bij de CAL 2014,
besloot ik na de eerste week de turbo op de haaknaald te zetten en lekker door te werken, omdat een paar toeren per week mij niet vlug genoeg ging;
helemaal toen ik de lange dagen thuis, moe en futloos op de bank, graag een beetje nuttig en aangenaam wilde vullen.
Dat lukte wel fijn, terwijl ik het Engelse patroon volgde.

Ik wil even heel duidelijk stellen, dat ik daarmee niets wil afdingen op het fantastische project van Tertia en Jolanda.



Mijn poppendeken:


*


Laat ik nou zo meteen ook nog draadjesvlees een paar uur zachtjes te sudderen zetten.

Dat wordt ouderwets smullen dit weekend!

*


Maar weet je wat ik nou zo verrassend vind?
 Dat ik mijn contacten met de buitenwereld via draadloos internet en een draadloze telefoon onderhoud!

*


Een fijn weekend gewenst en graag tot ziens!


Jeanneke

*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten