dinsdag 17 september 2013

25






Welkom!



De jarige job heeft een getal genoemd tussen 1 en 111, 
zoveel aanmeldingen waren er om mee te mogen loten voor het speldenkussen.
En het getal is....

~ hoe kòmt 'ie erop? ~ 



***



Op de lijst die ik bijgehouden heb op volgorde van binnenkomst, 
kwam

Anita S. 

om 11:27 uur
als 
nummer
25
binnen.


***




Anita, wil je mij laten weten waar ik het speldenkussen naartoe kan sturen?
Een mailtje naar musselkanaal55 [apestaartje] knid [punt] nl en het komt in de bus!


***




Iedereen die gereageerd heeft op mijn bijdrage aan de Blog Hop 
en meegedaan heeft aan de Give Away:
Heel Hartelijk Bedankt.
Het was overdonderend,  over de honderd reacties en evenzoveel complimenten.
Ik zou er bijna een kleur van krijgen.

 Nu wordt het tijd om met zoonlief aan het feestmaal te gaan.
We gaan genieten van:

Gekookte aardappelen
Spruitjes
Drie uur lang zachtjes gaargesudderde runderlapjes

En als toetje is er 

Slagroom met ijs
of
IJs met slagroom

Zoonlief is gek op ijs op een bed van slagroom.
En vandaag heeft hij mogen kiezen wat, hoeveel en in welke volgorde we zouden eten.
Voor hetzelfde geld had hij ervoor gekozen om te beginnen met de toet :>)

***



Een fijne avond gewenst en graag tot ziens!



Jeanneke

*


12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de jarige.
    Ohhhhh zo'n toetje wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de jarige job van harte gefeliciteerd en nog vele jaren.
    Buiten de spruitjes is het echt een feestmaaltijd, eet smakelijk.
    Voor Anita gefeliciteerd met deze speciale speldenkussen.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anita gefeliciteerd,lekker feestmaal ,nog een fijne gezellige verjaardagsavond gewenst,jarige Job Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteers en veel plezier. MMMM slagroom met ijs wat wil een mens nog meer!!.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De jarige job kan bij mij niet meer stuk. Ik denk dat jullie op dit moment lekker zitten te smikkelen. Ik ben zo blij met dit mooie speldenkussen. Ik ben van plan hem iedere dag te gebruiken zodat ik hem vaak zie en aan jou zal denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeanneke en Jan,
    een hele fijne avond nog en uitbuiken van de slagroom denk ik.
    Ik bel je van de week.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel plezier met de jarige job en Anita gefeliciteerd.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met de verjaardag van je kleintje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele fijne avond nog en leuk voor Anita zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, met de jarige zoon.
    Anita leuk je hebt gewonnen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy Birthday to your son! Hope you all had a fun time!

    BeantwoordenVerwijderen