vrijdag 19 april 2013

Bericht

Welkom!
~~~~~
Welcome!



Dienstmededeling:

volgende week donderdag, 25 april 2013,
 zal er geen Zondagssteek Bee zijn.


Op 2 mei hoop ik om tien uur weer klaar te zitten met de koffie bruin en de thee gezet.

***



De Slotavond van Jellie, gisteren, was weer een feest!

Na een fantastische Show & Tell kregen we uit Jellies Quiltkoffer nog een leuk werkje om aan te beginnen en eventueel thuis af te maken.

Nadat ik vanmorgen vroeg de dame van de Trombosedienst in De Sionsberg
 haar prikwerk had laten doen, kon ik na een uurtje foto's van mijn eigen creatieve prikpret maken.

Geen ge-yo-yo-de of ge-kan-za-shi-de bloem, maar uit de losse pols en lap


***



En dit klapbeursje


***



Ik ga het weekend inluiden.
Nog even de stofzuiger door de begane grond slingeren en dan lekker verder met mijn Klosjes.

Een fijn weekend gewenst.
Bedankt voor je bezoek en graag tot ziens.
Groetjes!
~~~~~
Thanks for stopping by and hope to see you soon.
Wishing you all a wonderful weekend.
Cheers!


Jeanneke

*

8 opmerkingen:

  1. Mooie bloem zeg. Leuk handwerkje. Fijn weekend
    Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn van die leuke tussendoor werkjes !!!! En nu weer aan het grote werk, veel plezier met je klosjes!! en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heke leuke bloem. Waar ga je hem voor gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine niedliche Blume ist das geworden.
    Liebe Grüße
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke bloem en tasje. Donderdag is 25 april hoor. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bloemetje en beursje?
    Geniet van je weekend en hopelijk zit er nog zo'n mooi fietstochtje in.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloem heb je uit de losse pols geschud! En je klapbeurs is ook mooi geworden-denk aan je vingers!!!
    Kun je deze klapsluitingen nog kopen?
    Nog gefietst vandaag? Voor het eerst weer een heel eind rondgereden vandaag-ong.15km!(anders hooguit 2x5)
    gezellige zondagavond
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn complimenten, ik vind het een erg leuke bloem en dat uit de losse pols! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen