donderdag 7 maart 2013

Bee



Welkom!
~~~~~
Welcome!




Hier was het vandaag weer genieten van een zeer gezellige Bee.
Wat bee-lden van het Quiltkoffer Atelier en de werkjes van de bee-sters van vandaag.
~~~~~
This is where the Zondagssteek's Thursday action is :>)
The pictures show the projects the Bee visitors have bee-n working on today.




Jellie's atelier Quiltkoffer
De Sampler van Mevrouw Zondagssteek ligt klaar om doorgepit te worden.
~~~~~
Mrs. Zondagssteek's Sampler is on the table, waiting for its final quilting stitches.





Saapke
*




Anneke
*




Renske
*






Naenke
*



Bedtijd!
Welterusten en tot ziens.
Groetjes!
~~~~~
High time to put my PJ's on!
Enjoy your day or evening and see you soon.
Cheers!


Jeanneke

*

11 opmerkingen:

  1. Looks like it was another wonderful day at the Bee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely sewing area complete with fabric on the shelves and a good heater.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke dingen waren ze mee bezig. Ziet er gezellig uit.
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er daar gezellig uit en wat een leuke projecten.
    Ik had gisteren ook mijn maandelijkse bee en heb mijn hexagonnen quilt af gequilt.
    Het was ook weer erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer gezellig uit. En wat een inspiratie krijg je daarvan, als je al die quilts in wording mag bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er gezellig uit, leuk dat ook je tweede bee zo goed bezocht is. Ik vind zelf iedere week wat veel, maar ik schuif heel graag weer eens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige Bee bij jullie.Ga zeker proberen om een keer aan te schuiven.
    Succes met het quilten.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben best jaloers op die bee van jullie. Mooie werken zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor het laten meegenieten.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen