zondag 30 december 2012

Opgeruimd het jaar uit

Welkom!
~~~~~
Welcome!



Vanmorgen heb ik de laatste hand gelegd aan het huiswerk voor de eerste les in het nieuwe jaar van de Sampler cursus, op 8 januari 2013.

Achtpuntige Ster / Eight Pointed Star


 Wyoming Valley

This morning I finished my 'homework' for the first Sampler class in 2013, on January 8th.

 ***




Heerlijk, alles afgewerkt en op orde.
 Georganiseerd en opgeruimd het oude jaar uit; dat is altijd mijn streven:
de wasmand leeg, administratie bijgewerkt en zwarte cijfers op mijn bankrekening, boodschappen in huis. 
Dan heb ik op de laatste dag van het jaar alle tijd om de keukenprinses uit te hangen.

~~~~~

I love to have my complete household and (financial) administration organized, cleaned and cleared, before spending the last day of the year in the kitchen to fulfil my traditional, though over the years decreased, baking and cooking  duties.

***




Toen ik afgelopen vrijdag weer aan het struinen in Nieuw-Buinen was, heb ik daar in die levensgevaarlijk leuke Naaidoos deze mooie stofjes voor de randen en bies om mijn Visgraat Quilt gekocht.



When in Nieuw-Buinen again last Friday I found (and bought) these beautiful fabrics for the borders and binding of my Fishbone Quilt.

***



Dat ik een beetje de kluts kwijt ben  door de nieuwe laptop, met draadloze muis en 32GB USB stick,
waar ik nu al mijn foto's op heb staan, blijkt duidelijk uit mijn opmerking  van zonet tegen jongste zoon, dat ik de foto's allemaal helemaal zelf op de visstick had gezet!
Er zit, vrees ik, een Zond@gssteekje los...

***



Een fijne zondag en alvast een heel gezellige Jaarwisseling gewenst!
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your Sunday.
Sending warm wishes in advance for a spectacular, safe and wonderful New Year's Eve!
Cheers!


Jeanneke

*

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een strakke sterretjes heb je daar gemaakt. Zo mooi al die puntjes bij elkaar. Slik moet ik nog wel heel wat meer ervaring krijgen/hebben wil dit bij mij gaan lukken.
    Lekker opgeruimd het nieuwe jaar in. Probeer ik ook altijd. Niets fijner dan schoon beginnen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just realized that I am so very far behind in commenting on your lovely blog!! I so enjoyed this morning going back and catching up! Such lovely treasures you have shared!! And the star blocks - oooolala!! You know I love stars and these are exceptionally beautiful!!

    Blessings for a Wonderfully Happy and Prosperous New Year!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zolang je de visstick niet bakt... komt wel goed hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken zijn het geworden. De stofjes zijn ook super. Heerlijk opgeruimd het nieuwe jaar in. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie blokken en ontzettend mooi stof voor de rand.
    Veel plezier nog met de laptop en "visstick".
    Voor jou en de jouwe ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2013 gewenst.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your work is always wonderful. I think you chose great fabrics to finish your quilt!
    Praying that 2013 will be a great year for you filled with blessings overflowing.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei, Nieuw Buinen? Wat een traktatie, mooie stoffen heb je gekozen! Fijn dat je bij bent met huiswerk en ook je financiƫn op orde hebt!
    Tja en die visstick .... ik vind hem wel heel erg hip! Veel plezier met je nieuwe speelgoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het allemaal mooi voor elkaar Jeanneke !
    Alle goeds voor 2013 !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij goed,ik moet nog heel veel leren.
    Fijne jaarwisseling
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie blokken! En ik ben bijna jaloers op je dat je alweer naar De Naaidoos kon... Ik kom er ook graag, maar door de afstand van 2,5 uur niet zo vaak.
    Ik wens jou ook een goede jaarwisseling en een gezond en voorspoedig nieuwjaar!
    Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, je kunt er maar klaar voor zijn.
    Ik hoop dat je volgend jaar flink kunt genieten van je laptop, je lapjes en je naaimachine. En dat je gezondheidsgedoe eens minder wordt.

    En... Zweden gaan we regelen hoor. We zien nog wel hoe. Maar het lijkt me heel gezellig.
    Mag jij de quiltworkshop geven. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Keukenprinses, wat is die stof MOOI!
    Heel veel GELUK in 2013!!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen