donderdag 6 december 2012

Surprise!


Welkom!
~~~~~
Welcome!


 
  Gisteravond laat had ik toch nog iets uit te pakken :>)
 
 Ik had namelijk al een poosje het Pakket van mijn ruilpartner in de  Kerstruil in mijn eet-huis-
 quilt-kamer staan en kon mij nu niet langer meer bedwingen.
Een eerste blik gun ik jullie graag.
~~~~~
Late yesterday evening I couldn't wait any longer opening the package that my swap partner in the Christmas Swap had sent to me,
 which had been waiting in my living-dinner-quilting-room for quite some time already.
 Below a first view of the wrapped surprises.
 

 Op 26 december zal ik, geheel volgens de Ruilregels, verder alles uit de doeken en de papieren doen, met foto's, op dit blog.
Dus wil je weten waar ik zo schandalig mee verrast en verwend ben, kom dan vooral hier terug op 26 december!
~~~~~
The big reveal, pictures included, will be on this blog on December 26th.,
as laid down in the swap regulations.
So, if you'd like to know what's in these beatifully wrapped packages, 
make sure you visit this blog on Boxing Day!

   ***
 
 
 
   Een fijne dag gewenst, lekker nagenieten en graag tot ziens!
 Warme groetjes uit een schitterend wit Dokkum.
~~~~~
Wishing you all a wonderful day!
Warm wishes from  winter white Dokkum.
Cheers!

 
  

Achter  ~  Backyard

Uitzicht vanmorgen, vanuit mijn slaapkamer aan de voorkant.
 ~~~~~
 Front view from my bedroom window this morning

 Jeanneke
 *

7 opmerkingen:

  1. De pakjes zien er erg gezellig uit. Dus in Dokkum is de Kerstsfeer ook aanwezig. Binnen en buiten?'
    Fijne dag Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwenpakket heb jij gekregen, bijzonder verzorgd en spannend om naar te mogen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er leuk uit!!!! Zo leuk dat iemand zoveel zorg besteedt aan een pakje. geniet er maar van en nog niet openmaken hè......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm, you couldn't wait but we have to? Not fair! ☺ I bet you have all sorts of wonderful goodies.
    Love your pictures, especially of the windmill. A lovely view to wake up to daily!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me goed indenken dat je er niet langer mee kon wachten!! Netjes dat je het wel opbiecht... En nu wij maar wachten... De eerste sneeuw is altijd het mooist, misschien zijn wij morgen aan de beurt.
    Groetjes, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke pakjes heb je liggen, de mijne zijn ook zo leuk! Prachtig jouw witte Dokkum! Genieten, groetjes
    Lida vanuit een nat Westen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. glad you got your swap presents.........they look pretty all wrapped up.......

    BeantwoordenVerwijderen