donderdag 20 december 2012

Ge?-donderdag


Welkom!
~~~~~
Welcome!
 
 
  
 Vanmiddag moet ik voor een klein darmonderzoek naar de chirurg, omdat ik weer vervelende verschijnselen had.
Gezien mijn darmkankergeschiedenis ben ik niet blij met zo'n 'verrassing' en ik hoop dan ook,
dat deze donderdag geen ge-donderdag zal blijken en ik mij later vandaag,
 vrij van zorgen daarover, echt op de Kerst zal kunnen gaan richten.
 ~~~~~
This afternoon I have an appointment at the surgeon's for a proctoscopy, since I got unpleasantly 'surprised' a few days ago.
I hope to hear good results right after the scopy, so that I can start preparing joyfully for Christmas without a troubled mind and heart.
 
 ***
 
 
 


***
 
 
Een fijne dag gewenst en tot later vandaag.
 Groetjes!
~~~~~
Have a nice day; see you later today, here on my blog.
Cheers!
 
 
 
 Jeanneke

 *


8 opmerkingen: