zondag 26 augustus 2012

Dank - Thanks


 Welkom!
~~~~
Welcome!
 
 
 
 Hartelijk dank voor alle leuke reacties op mijn KOM - mer en Kwel Quilt!
Zelf vond ik hem natuurlijk erg geslaagd :>), 
maar dat zóveel anderen er ook zo over dachten, was een grote verrassing voor mij.
 
 
 Thank you so so much for your sweet comments on my Bowls Quilt in the Blog Hop!
I was happy with the result,
but it was an immense surprise to me that so many others liked my quilt.

***
 
 
 Een fijne zondag gewenst, al komt de regen af en toe met bakken uit de hemel.
Groetjes!
~~~~~
Have a lovely Sunday.
Cheers!
 
 *

5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met een van de winnaars van de dag toekenning, wat een verrukkelijke eer!
    Zo'n bloghop is puur genieten, wat verschrikkelijk leuk om mee te doen en dan al die reacties... je kunt niet anders dan met een big smile alle complimenten aannemen, ook al dringt de Hollandse nuchterheid zich hier en daar een beetje op: Wel met de voetjes op de vloer blijven! Maar het is echt, echt een aanrader om mee te doen.
    Ik hoop dat dat voor jou in de toekomst ook weer mogelijk zal zijn, dat je "genaaide" vinger zich dusdanig hersteld dat je er weer iets mee kan.
    Prettige zondag, doe maar rustig aan, volgens mij is het laat geworden vannacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hem nu pas, en hij is echt leuk!Je mag hem met trots laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he zoveel bezoekers. Met het is dan ook een echte leuke quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel leuk geworden en ik had hem dus bijna gemist! Je hebt heerlijk veel reacties gekregen! Geniet maar van een gaaf exemplaar! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I LOVE these bowls! The color combination is very pleasing.

    BeantwoordenVerwijderen