woensdag 20 juni 2012

Een heel bijzondere dag - A very special day


 Welkom!
~~~~~
Welcome!


 

 Vandaag is geboren
 een gezonde jongen!

 Robin
It's a healthy boy!

******* 

Oma Jeanneke is dankbaar en gelukkig.
~~~~~
Oma Jeanneke is grateful and happy.
 
 ******* 


Op de foto zie je mijn zelfgemaakte cadeau pakket.
Als ik het aan de gelukkige ouders overhandigd heb, zal ik meer foto's laten zien.
~~~~~
The picture shows the wrapped birth gift(s) I made.
As soon as I have handed it to the happy parents I'll show more detailed pictures.

*******


 Wat een bijzondere, memorabele dag is dit toch.

Dat was het al, want in 1983 stierf mijn moeder op 20 juni.

En vandaag kreeg ik ook nog eens voor mij goede uitslagen van bloedonderzoek en CT scan 
van mijn buik; de periodieke controle na de darmkanker waaraan ik in augustus 2010 ben geopereerd.
Dat wordt gevierd in huize Zondagssteek, dat geef ik je op een briefje!
~~~~~
This is such a special and memorable day.
 
It already was, since my dear mother died in 1983 on June 20th.
 
And today I got good news about last week's blood test and CT scan of my abdomen, 
follow up of the colorectal cancer surgery I had in August 2010.
It's going to be celebration time tonight in De Zondagssteek's Residence!

******* 


  Fijne dag verder!
Groetjes!
~~~~~
Enjoy your day!
Cheers!

 *******

24 opmerkingen:

  1. Een dag vol dankbaarheid!
    Van Harte hoor!

    Groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat een bijzondere dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. En wat een mooie berichten op een dag. Geweldig toch.
    Geniet ervan.
    Liefs Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Congratulations on the wonderful news Jeanneke , I am so happy for you !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd, met de geboorte van je kleinzoon, 1én met het goede nieuws over je gezondheid! Geniet ervan!
    Lieve groet, Marjo B-W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus oma, van harte gefeliciteerd!!!En geniet van het leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JOEPIE!!!! Geef hier dat briefje!!
    Gefeliciteerd met al het goed enieuws,..

    Geniet van het mannetje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met Robin en het andere goede nieuws!!Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie berichten! Geniet er van.
    lieve groetjes van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Oma! En nog een keer gefeliciteerd met de goede uitslag. Maak er maar een leuk feestje van!

      Verwijderen
  10. Congratulations Jeanneke! Wonderful news about your test results and the birth of our grandson. A sad day is now also a very happy day for you.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ondanks dat het in 1983 een nare dag was met een goot verlies vanaf nu een gigantische dag om ieder jaar een groot feetjes bij te vieren. Gefeliciteerd OMA met alles, vooral met je gezondheid zodat je nog jaren en jaren van je kleinkinderen kan genieten.
    Graag wel foto's van Robin.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goh, wat fijn, wat een positieve berichten. Dat is een reden om een feestje te vieren. Logisch dat je blij en gelukkig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. TCongratulations.Great news.Nake a fabulous party!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met alle fijne berichten.
    Ben benieuwd wat er in het pakket zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je nieuwe kleinzoon, ik wens je heel veel jaren toe om van dit mooie jonge leventje te genieten en te zien opgroeien!
    Heerlijk die goede uitslagen, neem daar maar een flinke traktatie op hoor, dat mag! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. piep proficiat meid, wat een dag, dat moet gevierd met meer dan 1taart

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dubbel gefeliciteerd, ik weet hoe het voelt. geniet maar ven je nieuwe kleinzoon.
    Maandag over een week moet ik weer voor contrôle voor borstkanker die in 2008 geconstateerd werd.
    Quiltgroet Leontien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je kleinzoon en ook met de goede uitslag.
    Het cado ziet er leuk uit, ben benieuwd wat er in zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je kleinzoon, en de goede uitslag uit het ziekenhuis, dat zijn goede berichten. Je cadeautje ziet er schattig uit, ik ben benieuwd naar de uitgepakte staat van het moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Owww, had ik nu maar eerst even je blog gelezen voordat ik je mailde.
    Wat een goede nieuwtjes allemaal!
    Van harte gefeliciteerd.
    En vier het maar uitbundig.
    Je cadeaus zien er prachtig uit. Daar zullen ze vast heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met alle goede berichten!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha oma :)
    Geniet er van hé; je cadeaus zijn fantastisch!
    Liefs,
    Stel
    XX

    BeantwoordenVerwijderen